Home / Maurice Lacroix / Maurice Lacroix i FC Barcelona

Maurice Lacroix i FC Barcelona

MAURICE LACROIX MA ZASZCZYT OGŁOSIĆ PODPISANIE TRZYLETNIEGO KONTRAKTU PARTNERSKIEGO Z FC BARCELONA.

Dynamicznie rozwijająca się szwajcarska firma Maurice Lacroix ma zaszczyt ogłosić rozpoczęcie trzyletniej współpracy z FC Barcelona, jednym z najbardziej prestiżowych klubów piłkarskich na świecie, który zrzesza ponad 300 milionów fanów, a 100 milionów kibiców śledzi jego poczynania w mediach społecznościowych. Tytuł oficjalnego partnera to kamień milowy w historii manufaktury. Szeroko pojęta współpraca znacząco ułatwi fanom futbolu i innym miłośnikom sportu dostęp do świata wysokiej jakości szwajcarskich dóbr luksusowych, jakimi są czasomierze Maurice Lacroix.

WIĘCEJ NIŻ PARTNERSTWO

Manufaktura poprzez swoje wyroby wprowadzi unikalny klimat do rozgrywek sportowych. W zamian zyska większą rozpoznawalność wśród grona 300 milionów fanów FC Barcelona, oraz możliwość dzielenia kultowego statusu klubu.

Poprzez partnerstwo FC Barcelona i Maurice Lacroix pragną zacieśnić relacje ze swoimi fanami. Dzięki połączeniu sił mogą zaoferować każdemu z nich wysokiej jakości szwajcarski luksusowy produkt. Czasomierz w wersji “fan” będzie otwierał wyjątkową gamę modeli do wyboru. Dla miłośników mechanicznych zegarków marka przygotowała spektakularny model  “player” oraz wyrafinowany “executive”. Zegarki będzie można nabyć w butikach FC Barcelona oraz w ekskluzywnych salonach sprzedaży współpracujących z marką Maurice Lacroix na całym świecie.

Wewnątrz największego europejskiego stadionu partnerstwo będzie zaakcentowane m.in. poprzez logo manufaktury widoczne na elektronicznej tablicy czwartego sędziego, oznajmiającej zmianę zawodników, gigantycznych rozmiarów czasomierz Maurice Lacroix w roli zegara stadionowego, oraz obecność marki we wszystkich lożach VIP.

Zarówno Maurice Lacroix  jak i FC Barcelona znane są  ze  swojego  progresywnego sposobu  myślenia.  Podpisanie porozumienia o współpracy jest w tym przypadku czymś więcej, niż zwykłym kontraktem biznesowym. Łączenie idei rozwoju w duchu przedsiębiorczości oraz intuicyjne podejście do reklamy otwiera nowy rozdział w historii obu firm.

WIĘCEJ NIŻ KLUB

FC Barcelona jest dumna ze swoich szwajcarskich korzeni (klub założył Hans Gamper z Winterhur) w równym stopniu, co ze swojej sztandarowej pozycji wśród katalońskiej społeczności. Ale FC Barcelona, jak wyraża motto drużyny “més que un club”, jest czymś więcej niż zwykłym klubem sportowym. Jest numerem jeden na wielu listach rankingowych.    Klub wielokrotnie wygrywał najbardziej prestiżowe  trofea w dziedzinie piłki nożnej, a legendarny status    przyciąga do organizacji najlepszych piłkarzy z całego świata.

Charakterystyczna gra z pierwszej piłki i unikalny styl nie przestają zachwycać. Ponadto klub trenuje i  wychowuje nowe pokolenia utalentowanych, dobrze zapowiadających się młodych zawodników, wspiera również rozwój wielu organizacji charytatywnych.

Zbudowany na filarach ambicji, stylu, jakości i kreatywności, klub FC Barcelona szybko zdobył status ikony, a jego zwycięstwa przyciągnęły ponad 300 milionów fanów.

WIĘCEJ NIŻ ZEGAREK

Pojawienie się na rynku pierwszego modelu Maurice Lacroix było wynikiem kreatywnej współpracy ambitnego zespołu projektantów. Z biegiem lat manufaktura zdobyła globalną rozpoznawalność. Swoją popularność zawdzięcza wyjątkowemu stylowi, precyzji wykonania, opatentowanym technologiom, jak również użyciu wysokiej jakości materiałów. A wszystko to opatrzone stałymi cechami marki – jakością, niezawodnością i autentycznością.

Podobnie jak FC Barcelona, Maurice Lacroix reprezentuje wyjątkowy styl, pasję i dążenie do doskonałości. Obie organizacje wyznają te same zasady, co pozwoliło im połączyć siły we wspólnej drodze do sukcesu. Kierując się jednakowymi wartościami i ambicjami, szwajcarska manufaktura  i kataloński klub stanowią idealny duet zdolny dotrzeć zarówno do fanów futbolu, jak i miłośników zegarmistrzostwa.

YOUR TIME IS NOW. OUR TIME IS NOW.

Klub FC Barcelona jest dumny z rozpoczęcia współpracy z tak nowoczesną i dynamicznie rozwijającą się marką, jaką jest Maurice Lacroix. Jesteśmy przekonani, że sukces tego strategicznego partnerstwa będzie miał globalny wydźwięk.

Josep Maria Bartomeu, prezes  FC Barcelona

Firma Maurice Lacroix jest dumna i podekscytowana tym wyjątkowym wydarzeniem. Nasze marki od lat nieustannie dążą do perfekcji. Razem stworzymy imponujący team.

Marc Gläser, Managing Dyrektor zarządzający Maurice Lacroix

 

FC BARCELONA

Klub FC Barcelona został założony w 1899r. Przez Hansa Gampera – Szwajcara mieszkającego w Barcelonie i grupę jego przyjaciół. Dziś klub jest na szczycie piłkarskich rankingów popularności. W roku 1992 po raz pierwszy zdobył Puchar Europy grając w osławionym składzie “Dream Team”, wyjściową jedenastką z lat 1988-1996. Od tego czasu, dobra passa nie opuszczała drużyny. Zasłynęła  efektowną grą z pierwszej piłki, dokładnością podań i precyzją oddawanych strzałów.

Stadion Camp Nou jest największym w Europie. Może pomieścić ponad 98.000 kibiców, którzy regularnie wypełniają go po brzegi. Jak wyraża motto: “més que un club”, FC Barcelona to więcej niż zwykły klub sportowy. Jest nieodłączną  częścią  katalońskiej  społeczności.  Zrzesza  162.000 członków, a wielu z nich to mieszkańcy regionu. Co więcej, klub prowadzi fundację charytatywną FC Barcelona Foundation. Poprzez działania edukacyjne promuje sport i zasady fair play wśród dzieci i młodzieży na całym świecie.

MAURICE LACROIX

Maurice Lacroix ma swoją siedzibę w Saignelégier, usytuowanym w regionie Jury (Szwajcaria) – obszarze słynącym z odważnych, ponadczasowych zegarmistrzowskich wyrobów. W 2006 roku firma zaprojektowała swój pierwszy mechanizm w całości złożony w Atelier Maurice Lacroix. Z biegiem lat manufaktura rozwinęła ofertę do 13  własnych mechanizmów manufakturowych.

Firma jest laureatem dziesięciu prestiżowych nagród w dziedzinie zegarmistrzostwa. Środowisko doceniło wyjątkową pomysłowość i rzemiosło, jakie prezentują czasomierze marki.  Obecnie manufaktura może poszczycić się produkcją na poziomie 90.000  zegarków rocznie oraz 3.000 punktów sprzedaży. Maurice Lacroix rośnie w siłę, a zwycięską formułę zapewniają stałe komponenty – jakość, niezawodność i autentyczność. Cechy te przekładają się na nowoczesny design poparty opatentowanymi technologiami i wysokiej jakości materiałami wykorzystywanymi do produkcji. Firma nieprzerwanie poszukuje nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby ukazać mijający czas, równocześnie szanując sztukę klasycznego szwajcarskiego zegarmistrzostwa. To zamiłowanie do postępu wyróżnia Maurice Lacroix i leży u podstaw rozwoju marki.

1 lipca 2011 roku szwajcarska firma DKSH z siedzibą w Zurichu będąca wiodącym usługodawcą na rynkach azjatyckich, nabyła większościowe udziały w grupie Maurice Lacroix. DKSH posiada 735 filii w 35 krajach i zatrudnia 26.700 pracowników. W 2013 roku firma zanotowała obrót netto w wysokości 9.6 miliarda franków szwajcarskich.

 

Powiązane wpisy